Audity Sales force a marketingu se zaměřují na posouzení výkonosti a synergie mezi těmito dvěma klíčovými odděleními ve společnosti. Dává odpovědi na následující typy otázek.
- Jaká je pozice našeho produktu?
- Jaká je situace na trhu?
- Jakým způsobem se snažíme vytvořit pozici našeho produktu na tomto trhu?
- Jak probíhá implementace zvolené strategie naší SF?
- Jak nás vnímá zákazník?
- Jak vnímá naši konkurenci?
- Jak přemýšlí a komunikují naši lidé v obou odděleních?
- Jaká je příprava reprezentanta před schůzkou se zákazníkem?
- Jaký je vlastní průběh schůzky?
- Jakým způsobem liniový manager rozvíjí obchodní zástupce?
Vlastní audit může být doplněn o příslušný průzkum trhu. Výsledky tohoto auditu jsou zdrojem cenných informací pro managera, který stojí o nezávislý pohled zvenku společnosti. Součástí zprávy jsou příslušná doporučení.